Умови повернення

Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України «Про порядок виписування рецептів та відпуску лікарських засобів та виробів медичного призначення з аптек» від 30 червня 1994 р. № 117 можливість повернення покупцем товару в аптеку не передбачено.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 р. № 172 затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин. До переліку, крім деяких інших, включені такі групи товарів, які можуть реалізовуватися аптечними установами:

  • лікарські препарати та засоби;

  • предмети санітарії та гігієни;

  • світлочутливі товари (наприклад, рентгенівська плівка);

  • корсетні товари;

  • парфумерно-косметичні вироби;

  • товари в аерозольній упаковці.

Отже, ці товари, якщо вони належної якості, поверненню та обміну не підлягають.

Слід звернути увагу на те, що відповідно до статті 14 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 р.№ 1023-ХІІ вищезазначені товари, як і будь-які інші, підлягають заміні чи поверненню у разі, якщо вони виявляться неналежною якістю, з вадами або фальсифікованими та покупець повернув їх до закінчення терміну придатності. При цьому вимоги покупця щодо заміни або повернення грошей за товар не підлягають задоволенню у тому випадку, якщо аптека доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання.

При отриманні замовлення покупець зобов'язаний переконатися в цілісності товару та відповідності до його замовлення. Також необхідно перевірити комплектацію та якісні характеристики. Якщо при отриманні товару у відділенні перевізника були виявлені невідповідності необхідно дотримуватися внутрішніх правил перевізника, скласти всі необхідні акти, зафіксувати всі дефекти. Також необхідно повідомити менеджера компанії про виявлені дефекти зручним для вас способом. Після отримання товару та проведення розрахунків із перевізником претензії щодо дефектів, які можна виявити під час огляду, не приймаються!

Категорії товарів, що підлягають поверненню протягом 14 днів, належної якості, які не були у використанні:

  • СПЕЦОДЯГ

  • ОБЛАДНАННЯ

  • АКВАРІУМІСТИКА

  • АМУНІЦІЯ

  • ІГРАШКИ ДЛЯ ТВАРИН

Повернути товар можна через будь-яке відділення перевізника.Просто повідомте номер накладної, за якою Ви отримували товар, оператору транспортної компанії.